Portal_background_image

تكريم ارباب رجوع تكليف مهم دستگاه هاي اجرايي است.

این مطلب را استاندار مرکزی در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی این استان عنوان کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع تکلیف مهم دستگاه های اجرایی است و نوع برخورد کارمندان و کارشناسان با مردم باید به شکل مطلوب تری دنبال شود.

آقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد:  رتبه میزان رضایت مندی از دستگاه های اجرایی این استان در مجموع ۶ است اما در شاخص تعامل و نوع رفتار بدنه اجرایی با مردم رضایت مندی کافی وجود ندارد و  این استان رتبه ۲۵ را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: بدنه اجرایی  نهادها و دستگاه های دولتی استان باید اشراف بیشتری نسبت به قوانین داشته باشد و کارمندان و کارشناسان با اطلاع بهتری به مراجعان پاسخگویی کنند و در ارزیابی های امسال استان مرکزی در این شاخص رتبه دوم را کسب کرده است.

استاندار مرکزی گفت: دستگاه های اجرایی و دوایر دولتی که حجم بالایی از مراجعه مردم  را دارند باید دقت نظر بیشتری داشته باشند تا رضایت مندی مردم افزایش پیدا کند.

آقازاده افزود: مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در بخش های مختلف در ارایه خدمات توجه و حساسیت بیشتری داشته باشند تا رتبه استان در این شاخص بهبود یابد.

وی گفت: آموزش هدفمند و پیگیرانه کارکنان از ساز و کارهای ارایه خدمات و رضایت مندی مراجعان دستگاه های اجرایی است که این مهم باید به عنوان یکی از تکالیف اولویت دار از سوی مدیران استان دنبال شود.

آقازاده افزود: سرمایه های انسانی رکن مهمی در مناسبات توسعه ای و برنامه ای هستند بنابراین باید شاخص های این بخش به شکل مطلوبی بهبود یابد.

وی اظهار داشت: برخی از دستگاه های اجرایی با کمبود نیروی انسانی مواجه اند و کارمندان با وجود کمشکلات مختلف  می کوشند رضایت مندی مردم را فراهم کنند و می طلبد که این طیف از نیروی انسانی توسط مدیران مورد تشویق و حمایت قرار گیرند.

استاندار مرکزی گفت: دشواری های ناشی از شرایط کنونی کشور نباید خللی در امور ایجاد کند و کارمندان و کارشناسان باید با شکیبایی پاسخگو و راهنما رفع مشکلات باشند.

 


دسته بندی

کارشناس روابط عمومي


    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     

     
     

    مطالب ویژه




    آخرین اخبار دفاتر استانداری

    آخرین اخبار بخشداری ها